[Tajfutas] Szakvéleményt kérek.

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2012. Május. 13., V, 19:35:49 CEST

Időközben megtaláltam a sprint térképekre vonatkozó előírásokat, Ez a 2.5 pont alatt az alábbiakat írja:

2.5 A többszintes építmények elsődlegesen használható „futó” szintjét
ábrázolni kell
Városi környezetben gyakoriak az olyan többszintes építmények, mint pl. hidak,
boltozatok, aluljárók vagy föld alatti létesítmények. Az egynél több szint térképészeti
ábrázolása általában nem lehetséges.
Ezért a térképen csak az elsődlegesen használható „futó” szintet kell ábrázolni. A
versenyzők számára fontos föld alatti átjárókat (pl. aluljárókat, kivilágított alagutakat)
vagy felüljárókat (pl. hidakat) azonban fel kell tüntetni.

Most akkor melyik az elsődlegesen használható futószint? Nem a földszint? A szimbolban van "PI" felette ponttal, de van "PI" alatta ponttal is . Én személy szerint a G oszlopban alkalmaztam volna az utóbbit, persze most már tudom, hogy feleslegesen!