[Tajfutas] OCAD 11

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Május. 13., V, 17:50:03 CEST

Sziasztok

Köszönjük a részletes tájékoztatást, annyit tennék hozzá, hogy aki a 11-es tesztidőszaka alatt megveszi a 10-est, az a 11-est megkapja ingyen. Ez persze a tájfutóknak szóló új (remélhetően alacsonyabb) árak miatt már nem annyira vonzó, de én megrendeltem a 10-est.
A hétvégén elküldött megrendelésre azonnal jött egy automatikus válasz, majd hétfő de egy "igazi".
Szerdán megjött a CD egy magyar nyelvű (igaz, szinte használhatatlan) rövid ismertetővel.
Fizetni 30 nap múlva kellett. Lehet, hogy ez mindenütt így szokás, de nekem jól esett a bizalom. Igaz, én már a negyedik OCAD-et vettem.

Ábel