[Tajfutas] (nincs tárgy)

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Május. 12., Szo, 22:53:59 CEST

 SZÉGYENLEM MAGAM!!!!
Neveztem az unokámat a Baranyai középtávú bajnokságra 16 b -be, a kiírás szerint .Egyszercsak  volt egy rajt lista.Hova volt besorolva? 18 B.be.Utólag derült ki az értesítőböl.hogy ez bizony válogató verseny  16-18 ban.
Azért szégyenlem magam, mert sajnos csalódnom kellett.Ő (K) szerint a többiek degraládódottak,akik nem érdemlik meg hogy egy megyei bajnokságon,velük egy kategóriában küzdjenek.Unokám el sírta magát amikor meglátta a rajt listát.Próbáltam Kaposvárra  16 E-ben nevezni,de Csizi egy az egyben vissza utasított,hogy nem lehet.Tudom hogy le maradtam a versenyszabályzattól,de az hogy gyerekek között külómbséget teszünk,az minden diszkrimináción többet tesz.Nem tudom el hinni hogy ha egy kategóriáben indulnának ne lehetne el dönteni hogy ki ajobb.Viszont a többi gyerektisztességét nem sértenénk.
Csak sajnálni tudom azt az "embert"  aki ez kitalálta.  És én SZÉGYELEM magam ő helyttee.

ui..DISZNÓSÁG!!!!