[Tajfutas] HOB művelt terület

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Már. 31., Szo, 23:22:33 CEST

Sziasztok!

A magam részéről bevállalom, hogy átfutottam a művelt területen. Aki nem, az valóban nagyot került az F40-ben.

Talán én is jóhiszeműen jártam el, meg hát már amúgy sem befolyásoltam az eredményt vele (bár ez nem lehet magyarázat).

Nem kritikaként, inkább a jövőre nézve, jobbító szándékkal: én is megkérdezném?
- miért nem lehet úgy tervezni a pályát, hogy logikus útvonalon kerüljük az amúgy tiltott területet?
- ha nincs beültetve, akkor mért kell ezzel a jellel jelölni! (bár véleményem szerint ha csak felszántva van, és nincs beültetve, az akkor is művelt terület)
- ha meg átlehet rajta futni, akkor miért nem jelzik az értesítőben?
- ha viszont tiltani akarjuk, akkor miért nem használjuk a sraffozott felülnyomást? Ezt a fajta tiltást azért többen ismerik!
(ez utóbbira példát is tudok küldeni: a 2010-es thermenland - és előtte tavasszal a HOB-on részben – a terepet ketté szelő tisztást teljesen beültették kukoricával, de a terület gazda engedélyével megoldható volt az átfutás, persze nem össze vissza)

üdv
fehérfecó