[Tajfutas] HOB frissítőpontok

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2012. Már. 31., Szo, 20:15:35 CEST

Erős ellenérzésekkel, de csatlakoznék Szabó kollégámhoz, bár nem a
frissítős témához. Megmondom őszintén herótom van az örökös verseny
fikázásokból, és, hogy egyesek divat szintjén űzik ezt, még olyanok is akik
részt sem vesznek a versenyen, de amit ki kell mondani azt ki kell! Nem
akarok az F21-en kívül más kategóriákkal foglalkozni, mert én csak ezt az
egyet futottam le.
A tömegrajtos verziónak ilyetén megoldásának az ég világon semmi értelme
nem volt. Hogy a pályánk másról se szóljon, minthogy a boly elején két
ember tájékozódik, míg a hátsó emberek térképet elrakva szivaroznak, az a
versenyforma meggyalázása. A három beígért mezőnyt megszóró opcióból az
egyik lett végül alkalmazva, az is olyan részén (a legelején) a pályának
ahol semmiféle hatással nincs a mezőny szétdobására. (Egy pillangó utáni
pontbegyűjtő már képes ilyen feladatokat ellátni) Én tisztelem a
pályakitűzőt és nem egy munkája után elismeréssel is adózom mind a
mai napig, de ez a mi rák volt??

Ettől függetlenül a pálya kemény volt (én 1115m szintet másztam), és
küzdős, HOB-hoz méltó, amit ezúton is köszönök. Szerintem nem árulok
zsákbamacskát, ha azt mondom, azok és olyan sorrendben álltak dobogón
ahogyan reális volt, de a későbbi sorrenddel kapcsolatban már korántsem
vagyok ilyen derűlátó!

Üdv: zsebeisti