[Tajfutas] HOB- emlékezetkihagyás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Már. 28., Sze, 21:11:20 CEST

Nekem egyszer valaki azt mondta: magyar (hegyvidéki) terep térképi
ábrázolásához csak az használ segédszintvonalat aki nem tuja megoldani a
feladatot a szintvonalakkal.
Egy jó pályakitűző pontválasztás nélkül is képes kell legyen alternatív
útvonalakat tartalmazó átmenetek tervezésére, a mezőny ott is megoszlik, ha
nincs közben pont akkor is.
Számomra az lenne a megnyugtató, hogy az első körben az egyik pontot , a
másodikban a másikat kellene "választani"
MM