[Tajfutas] pótszimból

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 28., Sze, 19:16:19 CEST

Sziasztok!

Hadd tegyem hozzá, hogy azért már kétszer meg is jártam ezzel a
kitépéses-kivágásos módszerrel. Egyszer nem vettem észre, hogy valahol
az 1. és 2. pont között kiesett a szimboltartómból a tartalma. Más
alkalommal olyan versenyrendezési felfogással szembesültem, hogy dugni
kellett a rajtban is, azt azonban csak a pálya lefutása után tudtam
meg, hogy az időeredmény nem ehhez a dugáshoz számított, hanem a
rajtlista szerinti rajtidőhöz. Másfél percet elvacakoltam a
pontmegnevezések letépésével és a szimboltartóba helyezésével,
valamint a betépett térkép fóliába helyezésével, azt hittem ezt
nyugodtan és büntetlenül megtehetem. Ezt követően dugtam a
rajtdoboznál és elrajtoltam. Viszont az eredményben a ténylegesen
eltöltött időnél 1,5 perccel többet, és következésképpen a
rangsorpontos eredményben kb. 5-10 ranglistaponttal kevesebbet hoztak
ki nekem emiatt. (Így volt, Blum Laci?)

Üdv:
Gerzson