[Tajfutas] pótszimból

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 28., Sze, 17:04:12 CEST

Sziasztok!

Eddig hallgattam ebben a témában, mivel a HOB-n a rendezői oldalt
fogom segíteni, és nem akartam, hogy úgy érezze ez a csapat, hogy
hátba támadom őket. Annyit azért talán szabad mégis bevallanom, hogy
teljes mértékben a pótszimbol híve vagyok. Két szimboltartóm is van,
arra az esetben, ha netán F21E-be nevezek még valaha, és 40 pontom
lesz. (Vagy ha lesz még Gigasprint.) Remélem, őszinte véleményemmel
nem bántom a rendezőket.

Viszont az is a véleményem, hogy nem a rendező egyesületet, jelen
esetben a KST-t kell cikizni, amiért nem akarnak biztosítani
pótszimbolt, hanem inkább a Szövetséget, hogy a jövőben tegye
kötelezővé a pótszimbolt a versenyek bizonyos körére. Érdekes, hogy
aki először kifogásolta a pótszimbol hiányát, annak az egyesülete adja
az MTFSZ elnökét és egyik alelnökét is. (Vagy elnökségi tagját. Hadd
ne kelljen most utána néznem, hogy Mihók alelnök-e vagy sima elnökségi
tag?) Tessék az Elnökségnél és az illetékes bizottságnál lobbizni a
pótszimbol kötelezővé tétele érdekében!

Megoldást is tudok javasolni arra az esetre is, ha minden versenyzőnek
más-más pályája van. Amit javasolni fogok, nem mondom, hogy kell,
hanem azt, hogy lehet úgy csinálni. Mert ellene szólhat, hogy növeli a
költséget vagy az emberi munka ráfordítást, esetleg mindkettőt.

Mi a megoldás? A térképre általában a pályával együtt nyomtatják a
szimbol formátumú pontmegnevezéseket. Mi lenne, ha duplán nyomtatnák,
és mindenkinek a rajtja előtt az egyiket leválasztanák pótszimbolnak.

(Én egyébként nem egyszer a térképre nyomtatott egyetlen szimbolt is
letéptem és a szimboltartómba helyeztem.)

Üdv:
Kéri Gerzson