[Tajfutas] HOB- emlékezetkihagyás

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Már. 28., Sze, 14:37:51 CEST

Határeset. Feltételezi azt, hogy a köztes pontfogás nem jelent extra
nehézséget az egyik ágban (jó a térkép, azonos jellegű a köztes pont,
azonos módon van a pont telepítve, stb...)
"Pályaválasztási" tanácsadók előnyben :)
Amúgy ha csak az a kritérium, hogy ugyanazt a feladatot kapja a versenyző,
akkor lehetne vaktérképes szakasz, memóriapálya vagy minden ponton 20
fekvőtámasz...
zka