[Tajfutas] HOB

László Kaján oldkajla at gmail.com
2012. Már. 27., K, 07:41:34 CEST

1. Kérdésem, mikor lesz értesítő, mert az oda indulás elég feszes lesz
a "0" idő miatt, jó lenne tudni mielőbb a parkoló-rajt és a
cél-parkoló távolságokat.
2. A múltkoriban keveselltem az idősebb kategóriák pályahosszait...
mea culpa... akkor még nem vett erőt rajtam a tavaszi fáradtság. Most
úgy vonszolom magam a pályán, hogy rossz nézni... Szóval pont a
Hosszútávú OB időpontja a tavaszi fáradtsági időszak pont közepére
esik, szerintem jobb lenne a kora őszi időpont (nekem). Hiába edzettem
a télen, semmit sem ér... Remélem a többieknek is ugyanez a
problémájuk...

OldKajLa F60