[Tajfutas] javaslat verseny elnevezésére

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2012. Már. 26., H, 08:09:41 CEST

Gerzson!

Talán két éve írtam (a TIPO TKE két másik vezetőjével közösen) egy
felhívást, hogy ne engedjük be a politikát a tájfutásba - azóta nem is volt
okom, okunk erre visszatérni.

Különösen visszás, hogy ezzel a levelező listára írt leveleddel nem csak
újra beviszed, de erősen csúsztatsz is. Nem tudom, milyen jogon és
megfontolásból kötöd a náci megszállás és nyilas rémuralom megszűntét Rákosi
Mátyás nevéhez. (Esetleg érdeméül?)

Bogdány Miklós (TIPO TKE)