[Tajfutas] Balaton szupermaraton2010-es programmal

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2012. Már. 19., H, 21:52:01 CET

Gerzson!

Ha csak a rajtlista készítés a probléma, azért nem kell kidobni az egész
szoftvert. Írsz egy jó sorsoló programot, a Krämerből csv-ben kiexportáljuk
Neked a nevezési listát, Te beleírod a rajtidőket, aztán visszaimportáljuk.
Ez talán nem egy túl nagy feladat, ehhez nem kell emberévnyi fejlesztés.
Emiatt tök felesleges lenne egy n+1-edik versenyrendező szoftvert
lefejleszteni horribilis költségekkel, mikor a piacon amúgy is van már
egypár, pl. OEvent, OORG és tsai.

Tamás