[Tajfutas] Balaton szupermaraton2010-es programmal

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 19., H, 18:31:57 CET

Kedves Tamás!

Bizonyára arra gondolsz, hogy nekem az a rögeszmém, hogy többfordulós
versenyeken az egyes fordulók rajtlistája ne egymástól függetlenül
készüljön. Olyan eseteket is beleértve, amikor ugyan két külön neve
van a két versenynapnak. (Nyírség-Szabolcs, ill. Csokonai-Alföld/Nagy
Albert), de a díjazás az összetett eredmény alapján történik. Lehet,
hogy ezek nem jó példák az egyre kevesebb résztvevő miatt, bizonyára
van még sok más hasonló verseny-pár, talán az említetteknél népesebb
versenyek is. Inkább gondoljunk a két napos Sparira, Postásra stb. a 3
napos Maccabira stb.

Te viszont nem azért ellenszenvezel az én ötletemmel, mert ha a Kramer
rendszert kidobnánk. talán te is buknál rajta? (Nem tudom
megvásároltad-e vagy esetenként kölcsönveszed-e a rendszert.) De talán
lehetne olyan megoldást találni, hogy senki ne járjon rosszul.

Egyébként nem összerittyentett szoftverre gondolok. Amint annak idején
az SI bevezetésére is többen kölcsönt bocsájtottunk az MTFSz
rendelkezésére, én 50000 forintot, te annál többet, az annak
reálértékben megfelelő összeget ismét rászánnám, s talán többen mások
is, ezen sportágfejlesztés témába tartozó szoftverfejlesztés
megvalósítására.

Kiindulási alap lehetne a már talán profi minősítési/rangsorszámítási
program, de legelőször nem ártana egy jobb minősítési szabályzatot
kiötölni és annak megfelelően módosítani a rangsorpont szoftvert. Ez
csak egy ötlet részemről. Lehet, hogy épp ellenkezőleg, a
rangsorszámításhoz inkább a legvégén kell hozzányúlni, addigra nagyobb
eséllyel kikristályosodhat valami jó.

Üdv:
Gerzson