[Tajfutas] Boróka Kupa online eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 3., Szo, 19:56:33 CET

Sziasztok!

Bírta a hálózat, sőt a részidős eredményeket is látom a rendezők
honlapján. Van a nyílt pályán egy legjobb részidőm. a második átmenet,
vagyis az 50-36 átmenet. Kerültem balra az útra, és az úton futva
közelítettem meg a pontot, amennyire lehet.

Úgy számolom, hogy 400 fölött van a mai versenyző létszám.

A Nyírség és a Debrecen melletti Erdőspuszták is izgalmas tájfutó
terepek. Legyetek szívesek csipkedni magatokat, hogy ott is, továbbá
az összes ez évi versenyen hasonló létszámú versenyző jelenjen meg.

Üdv:
Gerzson