[Tajfutas] Boróka Kupa - a LEGek versenye

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Már. 1., Cs, 10:24:25 CET

> Azon is meglepődtem, hogy Spanyolországban edzőtáborozott a válogatott,
> ahol eléggé gyenge mezőny jött össze, ellenben a két héttel később
> rendezett portugál versennyel.

Ezt nem tudhattunk előre, amikor elkezdtük szervezni.
Egyrészt azért mentünk Alicantéba, mert Spanyolországba egy repülőútból is
el lehet jutni, míg Portugáliához már kettő kell, másrészt meg mert ott lesz
a főiskolás VB, aminek a terepeiről szerezhetett is benyomást az érintett 5
versenyző.
A mostani edzőtáborba valóban jobban össze kellett volna terelni a magyar
bandát.

Üdv,
Skuló Marci