[Tajfutas] KOB-VOB

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2012. Jún. 26., K, 09:29:16 CEST

Sziasztok!

Kérdés...Én vagyok csak belassulva, hogy nem tudom követni, hogyan jutottunk
el a magyar (vagy olasz) éremtől a "...Ruha István hegedűszólójáig... :-)

Megpróbáltam eljátszani a gondolattal, hogy mi járhatott az érem gyártójának
a fejében és milyen analógiát követett, hogy magyar érem szülessen
végeredményként. Lásd a mellékelt fotót.
Alatta hasonlóképpen járt volna el (gondolom én...) ha az Olasz OB-ra
rendelik.

Így azért már elég nehéz a kapott érembe belemagyarázni némi olasz eredetet.
Szerintem nem is lehet.

Tetszik viszont az Ubuntu Tamás...

Eképpen tisztelettel:

Pap "WINDOS 7" Attila