[Tajfutas] KOB VOB

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2012. Jún. 26., K, 07:24:22 CEST

Sziasztok!

Amikor elsőre ránéztem az éremre, akkor azt láttam, hogy a piros hosszabb, szélesebb és a hoszz valamint a szélesség csökkenő tendenciát mutat a zöld felé. Nekem ebből valahogy egyértelművé vált, hogy a zászló pirossal kezdődik.
Természetesen lehet, hogy a következtetésem nem állja meg a helyét, és egy esetleges több oldalas tanulmány ezt megcáfolhatja, de ez engem nagyon nem bír felizgatni. Ez már nálam az a kategória, hogy : "angol tudósok megállapították, hogy..."

Üdv!
Tamástibi