[Tajfutas] KOB VOB

Zalaegerszegi Tájfutó Club (fehérfecó) zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Jún. 26., K, 07:21:41 CEST

Sziasztok!

Imádom sok ésszerű és a néhány okoskodó hozzászólást. De néha fáj is!

Magyarországon az érem forgalmazók nagyobb része ugyanettől az olasz cégtől veszi az érmeket. Magam a sportban (főállásban) dolgozóként az elmúlt 10 évben több ezer darabot vásároltam, mindegyiken ott volt az “ITALY” felirat. Sosem gondoltam, hogy ez mást jelentene mint, hogy ott gyártották. Nekem is szerencsém volt, foghattam egy ilyen érmet a kezemben, de nálam fel sem tűnt, hogy valami nem stimmel. Mert hogy minden tökéletes azon az érmen. A zászló színek fentről lefelé megfeleltek és nálam a betét is a függesztéshez viszonyítva függőleges.

Ubuntu senkisemtudjakivagyavilágondezagyvaságotbeszélő “Úr” gyerekeinek meg azt kívánom: sok-sok ilyen érmet nyerjenek, “bosszantva” ezzel is apukát!

A verseny meg TÖKÉLETES volt! Én köszönöm a rendezőknek!

üdv
fehér ferenc
ztc