[Tajfutas] KOB VOB

Hidvégi hidveegi at t-online.hu
2012. Jún. 26., K, 00:32:35 CEST

Kedves Levelezőtársak!

A küldött link választ ad a kérdésre, az érem színsorrendje nem jó. A
"gyártónak" ezt tudnia illett volna. Az "Italy" felirat magyarázata sima
mellébeszélés. Az bizony Olaszországot jelenti. Ettől a verseny a
megjegyzések alapján jó volt (sajnos én nem tudtam ott lenni), zászló ügyben
kiokosodtunk. Annak örülhetünk, hogy a zászló egyáltalán meg akart jelenni
az érmen .

A kokárdára nincs elmélet, de ha az ember maga elé tesz egy piros-fehér-zöld
szalagot, és "normális" mozdulattal  (maga felé) összehajtja, akkor a piros
lesz kívül .

            Üdvözlettel        Hidvégi Attila

  _____