[Tajfutas] KOB VOB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jún. 25., H, 18:48:19 CEST

Sziasztok!

A tájfutó adatbázisban folytatott keresés nulla találatot ad az Ubuntu
vezetéknevű versenyzőkre.
Tehát kár annyi szót vesztegetni egy hamis néven írt aláírás nélküli
levél miatt!

Ha már nálam van a szó, folytatom először azzal, ami nekem nem
tetszett: A kidőlt fák közötti akadályversenyt, ami a selejtező terep
nagy részén volt, nagyon nem kedvelem. Pedig olyan 25 évvel ezelőtt
még nagyon szerettem a Huta-bérc terepét az akkor még körbefutó, ma
már csak szakaszosan meglévő ösvényével, sok érdekes domborzati
elemével. Sajnos mára sok tekintetben egészen más lett. Főleg ez az
oka, hogy a selejtező céljába érve első felindulásomban nagyon szidtam
a terepet és a rendezést, de ezennel visszavonom, ha netán meghallotta
valaki, amit ott mondtam. Alávetem magamat a többségi véleménynek,
amit a hozzászólásokban látok, és elismerem, hogy nagyon jó verseny
volt.

A döntő terepe és pályája egyébként már sokkal jobban tetszett.

Még egy apróság: azt hiszem, 1:7500-as méretarányú térképek
szerencsésebbek lettek volna, legalább az idősebbeknek.

Üdv:
Kéri G.