[Tajfutas] Tisztelt pályakitűzők!

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2012. Jún. 25., H, 12:03:05 CEST

Kedves Szabolcs!
Nagyon jó, hogy ezt megírtad, mert én is sokszor tapasztaltam, hogy
kezdőket NYK-ba irányítva olyan feladatot kapnak, ami előképzettség nélkül
szinte teljesíthetetlen.Pedig a tájfutás, mint családi sport szemléletben
gyakran hívunk el versenyre szülőket, hogy Ők is nyugodtan
kipróbálhatják,mit csinál a gyerekük az erdőben. Jó  esetben szép kis séta
lenne az utakon, ha valaki akar, az futhatja is, de van olyan, hogy csak
iránymenettel vagy bozótozással lehet teljesíteni a pályát, ami után úgy
jönnek be, hogy köszönjük ezt többet nem ...
Szóval tényleg a Nyílt Kezdő pontjait csak utakra, abból is az egyértelműen
azonosíthatóra kell rakni, és úgy , hogy ne kelljen átvágni köztük.
Üdv:
Krasznai Orsolya