[Tajfutas] VOB -parkolás

Ádám Tóth tothadam86 at gmail.com
2012. Jún. 25., H, 10:20:08 CEST

Kedves Tájfutótársak!

Van a 7végével kapcsolatosan egy nagyon szomorú történetem (röviden és
hosszabban is)

Röviden:
Most a vasárnap a rendezők által kijelölt parkolóban parkoltunk. Mikor a
váltó után visszatértünk az autónkhoz láttuk, hogy meg van húzva a jobb
eleje... Köszönjük..  Szép volt!

Hosszabban:
Elismerésem a rendezők felé. Szerintem jó verseny volt a 7végén. Az
apróságokra is figyeltek így a parkolásra is. A mezőn szépen le lett nyírva
a fű, ki lettek jelölve a parkolási helyek. Irányított pakolás volt.
Vasárnap hamar érkezünk, így még volt hely a tisztáson. A mi autónk új sort
kezdett a rét aljánál. Én vezettem és legjobb tudásom szerint parkoltam. A
kijelölt fehér csíkon belül sikerül megállnom. De ez úgy tűnik nem volt
elég.. Rettentően felhúztam magam amikor verseny után az autóhoz érve
láttam, hogy valakinek nem sikerült azt a (hatalmas) kanyart bevenni ahol
álltunk. Természetesen (vagy épp nem természetesen) nem volt kis üzenet a
szélvédőn, hogy bocsi itt egy telefonszám amin elérsz. Persze naiv vagyok
és lehet észre sem vette az aki nekünk jött..
Bár nem akkora a kár, hogy ne tudtuk volna hazajönni, de akkor is!!! Nincs
egy hónapos a kocsi (ez volt az első versenye).
Aki tud valamit erről az eseményről kérem keressen meg, mert nagyon
szívesen elbeszélgetnék a másik hát sorőrnek félve sem mondott jóemberrel..

Áldozat: a lelkem és egy sötétzöld Mitsubishi

Tóth Ádám-Pöti
GYTK