[Tajfutas] KOB VOB

ilux at t-online.hu ilux at t-online.hu
2012. Jún. 25., H, 09:43:47 CEST

Kedves Ubuntu Tamás!

Hogy mi, minek a legalja, arról hosszú szubjektív vitát folytathatnánk (csak nem ezen a listán), de,
akinek tényleg minden tisztelete azoké, akik versenyt rendeznek, talán megsem illene ilyen
sommás ostobasággal elintéznie egy valóban igényesen megrendezett országos bajnokságot.
Sporttársi üdvözlettel
Lux Iván

"ubuntu tamás" <ubuntu27 at indamail.hu> írta:

>  Tisztelt versenyszervezők   Úgy gondolom, hogy a hétvégi verseny az igénytelenség ne
továbbja.  A fiam érmes lett a versenyen, büszkén és szégyenkezve jött haza. Mikor megláttam,
hogy mért nem tudtam, sírjak vagy nevessek.   Ugyanis a kapott érmen jól látható hogy a Magyar
zászló (Gyengébbeknek: PIROS FEHÉR ZÖLD). Helyett, az érem egy Olasz zászlót formázza
(Gyengébbeknek: ZÖLD FEHÉR PIROS)   Az érmet megfordítva jól látható a hátoldalán az ITALY
felirat. Gyengébbek kedvéért.   Ez, szégyen, ha az érem választója egyszer is hordott volna
kokárdát egyből rájött volna a hibára. (Biztos nagyon akciós áron adták).     Minden tiszteletem
azoké, akik versenyt rendeznek, de ez a legalja országos bajnokságon olasz érmet osztani.
Most sírjak vagy nevessek?Így első indulatból.