[Tajfutas] KOB

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Jún. 16., Szo, 10:01:54 CEST

Miklós!!!!!! "TISZTElETEM" Néked és mindazoknak akik jóváhagyták a 65-ös kategória bajnoki selejtezőjét. "KÖSZÖNÖM!!!!!Emlitetted hogy versenyzőkkel is meg lett beszélve.Szeretném tudni hogy kikkel.én akikkel beszéltem,velük nem.velem se!!! Márpedig illett volna legalább azokkal meg tárgyalni akik a kategóriában meghatározó szerepet töltenek be.Számoljunk: plusz egy szállás,+ nevezés,kaja,amit a selejtező miatt kell ki fizetni.Ezek az EMBEREK nem dús gazdagok (nekem 45 ezer).ezt ki kell valakinek fizetni,akkor amikor egyre szarabb az élet.KOB: Számits ki hogy szombaton hány kilómétert kell teljesíteni,délelőtt és délután.Bocsánat de MI vén szarosok ilyen fizikai teljesitményre nem vagyunk fel készülve,pedig jómagam még edzeni is szoktam.Kívámom Neked és mindazoknak akik elfogadták a selejtezőt hogy 67-8 éves korukban ezt teljesítsék!Nagyon gondolkodom hogy oda érjek.

Válasz fölösleges!             lujipapa