[Tajfutas] Jogi és adózási információk táblázatban civil szervezeteknek

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jún. 13., Sze, 08:41:41 CEST

Na, akkor most ebben mi a TÁJFUTÁS?..............-ezt most kizárólag, egy korábbi sporttársunk téma "letiltó",- felszólító- levelére írtam le.

"Bocsi Ági, én továbbra is szívesen veszem a listán bármilyen közérdeklődésre számot tartó hír ( ez is kapcsolható a sportághoz), esemény közzétételét.

....az eltelt idő alatt is volt négy ilyen, de már nem tettem közhírré,pl.: -tájfutók remek helytállása más sportági versenyeken!-stb..., pedig  néhány középkorú hölgy igencsak felkapta volna a fejét az egyik futóhíren, de az hogy a listán, csak az érem egyik oldala ( a jó, a csak pozítiv!) jelenhessen meg azt továbbra is furcsálom.
Esőmentes Szép Napot!
Popey