[Tajfutas] ÉOB

Varsányi Attila varsanyi.attila1 at chello.hu
2012. Jún. 9., Szo, 23:23:01 CEST

Sziasztok Éjszakaiak!

Szerintem biztos fel tesznek majd valamilyen eredményt (nekem külön
megigérte magánban a Tibi). Most néztem, hogy a cél és VK nem egy helyen
van, úgyhogy  csak akkor kapunk eredményt ha a versenyzők kiolvastatnak,
tehát percenkénti befutási időt nem hiszem, hogy látunk.

Azt is néztem az időképen (neten), hogy ott is hasonlóan szakadhat az eső
mint itt Veszprémben. akkor jó nagy káosz lehet, kisebb gondjuk is nagyobb
mint eredményeket közölni.

üdv:atti

Azért várjuk az eredményeket..