[Tajfutas] válasz

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2012. Jún. 5., K, 21:54:21 CEST

Kedves Tájfutó barátaim!

A levlistán megosztották azt a sajtócikket, melyben én is érintve vagyok, az utolsó szó jogán szeretnék reagálni.
A cikk nyilvános. Azt gondolom azonban, az ügy semmilyen formában nem kapcsolódik a tájfutáshoz.
Az ügy háttere erősen politikai színezetű, ezért nem szeretném, hogy ebből további
politikai vita kerekedne! Ezért nyilatkoztam azt, hogy nem nyilatkozom.
A tájfutó közösségben a magam részéről lezártnak tekintem az ügyet.
Megköszönöm, mindazok bizalmát, akik nem ültek fel az újságírói túlkapásnak, szenzáció hajhászásnak és a tetteim, illetve a versenyek szervezése kapcsán ítélnek meg.
Béla Gézának pedig csak annyit szeretnék üzenni, hogy legközelebb, vállalja fel a saját nevét.

Köszönettel:

Paskuj Mátyás