[Tajfutas] rajtbója

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Jún. 5., K, 10:38:56 CEST

Üdv mindenkinek!Nem óhajtottam a vitába beavatkozni,de mégis.Egyszer  anno.Mecsek kupa? nem tudom. Rajtbója volt.Le akartam vágni,de rám szóltak hogy el kell menni a bójáig.Közöltem velük hogy ha piros-fehér lenne,akkor kötelező.Nem akartam balhét el mentem,utána vissza.A szalagozásról.Ha jól emlékszem a szabályzat azt írja,hogy úgy kell meg csinálni (csak piros-fehér esetén) hogy a versenyző ne tudjon le térni róla.Ha le tér, az szabályszegés,és a szabályszegésért (verseny közben) kizárás jár.Persze ilyenkor a letérő versenyzők arra hivatkoznak hogy nem látták a szalagozást (legutóbb szuadón én se vettem észre).Ezért ha rajtbóját alkalmaztok,akkor biztosabb a kordon (piros-fehér). Senki nem reklamálhatna ha kizárnák, mert letért róla.Ha nem bélyegzek az ugyancsak szabályszegés.Érdekes ugye?
lujipapa