[Tajfutas] rajtbója

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jún. 5., K, 10:28:06 CEST

Sziasztok!

Mar regen akartam irni, de most mar nem tudom megallni. A rajtbojaig valo
elmenes az egy ertelmetlen szabaly.  Sajnos ezekbol eleg sok van meg
mindig a szabalyzatban. Teljesen egyetertek Gerzsonnal, hogy egy olyan
szabaly aminek betartasat van hol ellenorzik, van hol nem az abszolut
nem fair.  El kell torolni!!!

Julia