[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa 2012.

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 19:39:11 CEST

Sziasztok!

Én akkor tévesen tudtam úgy, hogy a rajtbójáig kötelező elfutni? Na
ezután én sem teszem, ha nem esik útba.

Csákváron az Országos Diákolimpia váltó versenyének váltásait sokáig
figyeltem, ahol többen is más irányba kanyarodtak, mint amerre a
rajtbója volt. Minden ilyen alkalommal a nézők kiabálták: "RAJTBÓJA!",
mire a figyelmetlenek korrigáltak, és kivétel nélkül mégiscsak
elfutottak a rajtbójáig. (Addig biztosan így volt, amíg szemléltem a
versenyt.)

Kérdem újra: Akkor most kötelező vagy nem kötelező?

Mellesleg pályakitűzési hibának tartom, ha egy versenyző jelentős időt
(2-3 mp-nél többet) nyer azzal, hogy nem érinti a rajtbóját. Sajnos én
nem egyszer ennél többet vesztettem, mivel sportszerűen betartottam az
előírást, hogy a rajtbója felé, azt érintve kell rajtolni.

Üdv:
Kéri G