[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa 2012.

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 18:30:48 CEST

Azt hiszem kabaréba illő, hogy mindenből képesek vagytok problémát
generálni, bár kétségtelenül örülök, hogy a MOM kupa is részesül itt a
listán egy kis rivaldafényben. :) Popey, szerintem tök rendben van az, ha a
másik versenyét fikázzuk (persze kellően túldimenzionálva, ahogy te leírtad
azt az Odüsszeiát, amíg megfejtetted a térképeden kapott bődületes
ördöglakatot), egészen addig amíg a saját rendezvényünket és
rendezőei teljesítményünket is képesek vagyunk ugyanolyan mércével és
szemüvegen keresztül nézni.

Az ominózus Pusztavacson elkövetett MOM kupa 2. napi rajtja valóban nem a
legjobban kivitelezett megoldás volt elismerem, úgyhogy aki azóta
álmatlanul forgolódna az eset miatt szíves elnézését kérem, bár nem világos
számomra, hogy miért okoz próblémát a rajtbójánál bevenni egy 100-120°-os
kanyart, avagy miért kap valaki sokkot azért, mert a rajtvonal után
20méterrel valaki keresztbefut, már a pályáján. Elismerem, tényleg iszonyú
élmény lehet.

Kicsit a témához is szólva, valóban érdemes átgondolni és optimalizálni a
rajtbója helyét, de én minden esetben szívesen alkalmazom, mert a
rajtvonalat nem lehet mindig centire jól lebökni a háromszög közepére, a
rajtbóját pedig igen. Amúgy őszintén szólva engem tulajdonképpen nem
érdekel ki megy el a rajtbójáig és ki nem. Én elmegyek, mert így
tanították, aki ezt direkt nem teszi annak egy nagy gratula.

Tengermély tisztelettel:

zsebeisti