[Tajfutas] Zka az ítélobíró

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 15:02:03 CEST

............Nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja"............

Zka. A közelmúltat tekintve már másodszor ítélkezel a tájfutó listán.  Nem tudtam, hogy te ítélobírója vagy a listának!

Ha valaki a sportágtól eltéroen az élet bármely más területén  vmi rendkívüli JÓT, pozítív dolgot produkál, azt ugye mindenki szívesen olvassa (lehet, hogy te azt sem!)

Tájfutóként :Lásd. kitüntetés, munkahelyi kinevezés, megnyerte a "Legyen Ön is milliomos"-t, meg mit tudom én még milyen jó dolgot vitt végbe....
Arról lehet írni......!  Az esetleges negatív dolgokról már nem!
No, errol még hosszasan tudnék mesélni...., de csak egy durva példát említek:- Tudtad, hogy az elso magyarországi géppisztolyos gyilkosság elkövetoje tájfutó volt!

Ha belolem kikívánkozik egy idei nagy tájfutó rendezvény(meleg-meleg-tuz,TUZ....) számomra érdekes mozzanata és azt mással is meg szeretném osztani ,
akkor ezt jobb ha nem írom meg a listára.....mert  az elso levél után kérnéd a nagyérdemut, errol témakörrrol is gyorsan toljuk el azt a bizonyos biciklit.
Jól van ez így!

Egyébként az alaptémára visszatérve, ez majd valóban a Matyi dolga lesz, .... mármint szükség esetén tisztázni magát...., hátha neki sikerül, egy másik "sportolónknak" a közelmúltban  nem sikerült.

Mély tisztelettel: Popey

                                                        "KONEC FILMA"