[Tajfutas] Török József: Paskuj Mátyás másolta a pályázatomat

Csikós Miklós csem at invitel.hu
2012. Jún. 4., H, 13:02:41 CEST

Én két álláspont között vacillálok!

Az első, hogy ha valamit nyilvánosságra hoztak, akkor az közkincs, azaz
felhasználható. Tény az, hogy az iskolában azt tanultuk, hogy ha valakit szó
szerint idézek, akkor azt idéző jelbe kell tenni. Itt elég sok az egyezés,
de nem szó szerinti az idézet.

A második, hogy egy álláspályázaton azt kell bemutatni, hogy a pályázó,
hogyan akarja az elnyert állás birtokában megoldani a feladatot. Nekem az
cikkben megjelentek, illetve az egésznek a hangulata azt sugallja, hogy az
"eredeti gondolkodó" - nem derül ki, hogy Ő nem vett-e át valamit másoktól -
Török, míg a Törökkel azonos módon gondolkodó, pedig Paskuj. Ha ez alapján
nekem kellene választani, akkor a Törökre szavaznék. De hát ott vannak a
további szövegelemek - egyik helyen 20, a másik helyen 9 oldal -, életút,
szakmai gyakorlat, stb.

Amit viszont az esetből megtanultam; körültekintőnek kell lenni, és ha
valakivel 100%-ban egyetértek, akkor idézzem a gondolatait, ne szégyelljem,
hogy egyetértek vele, ha viszont az én megoldásom más, akkor azt a saját
hangvételemmel - fogalmazásommal - is különböztessem meg.

Személy szerint pedig sajnálóm Mátyást az ügy miatt, mert kiváló szervezőnek
és rendezőnek ismerem, és nem jó érzés nekem sem, hogy ilyen próbákat kell
kiállnia.

csimik