[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Jún. 4., H, 10:43:39 CEST

Én nem szeretnék olyan versenyre járni ahol nincs büfé! (Kérném a rendezőket, hogy ezt jelöljék a kiírásokba is előre!)
Most hétvégén is bíztunk abban, hogy kint lesz a jó megszokott büfés a maga kis “egyszerű” választékával. Sajnos csalódnunk kellett. Be is írtam érte a fekete pontot.
Bár gyanítom, hogy ennek most meg volt az oka.

Viszont cserébe kellemes csalódás volt a Fehér Sas – azonban a büfé hiányát nem tudta pótolni.

Mozsár