[Tajfutas] Postás éjszakai - RouteGadget ?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 10:12:45 CEST

Titkon reménykedem, hogy majd a Postás éjszakai pályái is felkerülhetnek a
RouteGadgetre, tanulságos, de legalábbis mulatságos lenne!
És persze most kifejezetten a GPS-ről feltöltött útvonalak érdekelnek,
ugyanis a fejből berajzolt útvonalak (a keverések) ez esetben szerintem az
unsci-fi műfajába tartoznának.
Másnap, az útvonalam térképre való berajzolásakor szembesültem azzal, hogy
a folyamatos vonal helyett a bizonytalan helyeken való megszaggatás most
kevés, néhol pontozott vonalat (a tök homály jele) is kellett használnom,
de talán ha kis felhőket rajzolok a térképre, az fedte volna legjobban a
valóságot.
Sajnos ezek az ábrázolástecnikai finomságok még hiányoznak a RG
jelkészletéből, de biztos nem magamfajta amatőrökre optimalizálták :-)

Amúgy közvetlenül a verseny után azon morfondíroztam, hogy vajon mi a
rákért jöttem el ide, de azóta már tetszik:-)

Kovács Péter
BBB