[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 08:28:00 CEST

Maga a tájfutás, futás is környezetszennyező. A emberi test, ellentétben
egy autóval, igen fejletlen szerkezet, mert nyugalmi állapotában is bocsájt
ki széndioxidot!! az autó ha áll a motorja, nem.
Arról nem is beszélve hogy futás, bringázás közben ez a széndioxid
kibocsájtás jelentősen megnövekedik, és nem csodálkoznék, ha mérések
bizonyítanák, hogy egy modern robbanómotor jobb hatásfokkal üzemel, azaz
adott energia előállításához kevesebb co2-t bocsájt ki. :-),
De sört sem azért iszunk mert egészséges. A kérdés, hogy akár némi sérülés
árán is, a mi kényelmünket szolgálja a természet, vagy mi,
kényelmetlenséget is vállalva szolgáljuk a természetet.
Döntse el ki-ki maga:-)
MM