[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2012. Jún. 3., V, 23:10:55 CEST

Lehet, hogy az a legjobb, ha nem is rendez senki versenyt, mert akkor nem
lesz büfé. De akkor hol találkozunk, itthon a  gép mellett döntjük el a
helyezéseket ? Lehet, hogy verseny nélkül, egy nem kitelepült büfében?
Szerintem előbb-utóbb valaki kitalálja, hogy ha bekapcsoljuk a gépet, akkor
is szennyezzük a környezetet, tehát ez sem lesz ideális megoldás.

Tóth Karesz