[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

Tamas TOTH info at geomega.hu
2012. Jún. 3., V, 22:28:57 CEST

Sziasztok!

Néhány gondolat:

- Szerintem akkor is van értelme a szelektív gyűjtésnek, ha utána
egybeöntik az egészet.
Tetszik, nem tetszik, el fog tartani néhány évig, amíg mindenkit
rászoktatunk arra, hogy az egyes hulladékokat külön kell gyűjteni.
Ennek a tanulási folyamatnak vagyunk most az elején. Ha összehasonlítjuk
hazánkat Németországgal és Albániával, akkor a közepén. :-)
- A termelt szemét lesz az emberiség egyik megoldandó nagy feladata. 100
éve sincs, hogy még szinte nem létezett szemét.
Ma pedig Dunakeszi mellett egy hajdani homokbánya méretes gödréből a
lejtőszög által megengedett maximális méretű hegyet "termelt"
néhány év alatt Budapest. Mára megtelt. Aki nem érti meg, hogy ez komoly
kihívás, az figyelje jobban a környeztét.
-Az, hogy ne szemeteljünk, lassan természetes kéne, hogy legyen. Sajnos
sok magyarnak még nagyon nem az.
Nem elsősorban tájfutókra gondolok, hanem naponta tapasztalt jelenségekre.
- Én jó gondolatnak tartom a versenyeken a szelektív hulladékgyűjtést,
és remélem a többség aktívan fogja ezt támogatni.

Üdvözlettel,

TT