[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Jún. 2., Szo, 22:29:20 CEST

Vannak olyan kukásautók amikben 4 tartály van, ha megfigyeled, fentről
engedik bele és mindegyiket egy kicsit arrébb, igaz ezt a 12. kerületben:-)
Ezzel együtt a szelektív hulladékgyüjtés az FKFRT nek jó üzlet, de nekünk
akik válogatják, ebből nem jut. ez az én aktivitásomat kicsit visszaveti,
de másokat nem akadályozok :-)
MM