[Tajfutas] szoftver telefonra

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jún. 1., P, 21:16:37 CEST

Szia! Sziasztok!
Én is keresek egy érintőképernyős Acer TravelMate C110 tip. laptophoz
 számítógépes szakembert ( általánosan használandó programtelepítésekre)

A Laptopon a számomra legfontosabb OCAD 9, saját telepítővel a gépen van , de német nyelvű és ezt sem tudom legalább angolra átváltani, hát még magyarra
+ kellene a működőképesség az Epson 218 nyomtató- szkennerel)

Kicsinke vidékemről két hónap alatt már a hatodik helyről hozzom vissza a laptopot
Nem tudják megoldani a telepítéseket. (Windows XP- Adobe, Word2007, Excel stb..)
Tud vki olyan tájfutót, számítógépes zsenit, aki ilyen telepítésben nekem a segítségemre tudna lenni.

A lényeg az lenne, hogy a terepi kivitelű laptopon,... érintőképernyős lévén(180 fok átfordítható képernyővel), a ceruzácskámmal  már helyben a terepen tudnék térképet helyesbíteni-rajzolni.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Szép Estét
Popey
06304970510