[Tajfutas] Himnusz

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 31., K, 15:39:44 CEST

Teljes mértékben egyetértek Somogyváry Ákos (Erkel Ferenc szépunokája)
alábbi véleményével, szerintem ez a helyes hozzáállás, nem pedig az
olimpián tartozkodó magyar sportvezetőké.

"Őszinte elismeréssel adózva minden hazánkat képviselő olimpikon és az őket
felkészítő szakemberek áldozatos munkájának, személy szerint gratulálva a
magyar csapat első olimpiai aranyérmét megszerző Szilágyi Áron kardvívónk
eredményéhez, megdöbbenéssel kellett tapasztalnom honfitársaimmal együtt,
hogy annak kihirdetésén *a felismerhetetlenségig torzított módon hangzott
el Erkel Ferenc - Magyarország - himnusza.*

Felhívom a Magyar Olimpiai Bizottság, illetve a magyar diplomácia e
kérdésben kompetens képviselőit; haladéktalanul tegyenek meg mindent annak
érdekében, hogy a magyar nemzet legjobb sportolóit a nekik szurkoló milliók
itthon és a nagyvilágban a magyar nemzet himnuszával ünnepelhessenek a
dobogó legfelső fokán a 2012-es Londoni Olimpia következő
eredményhirdetésein."
(Sportvezetőink részéről csak olyan kifogás hangzott el, hogy "a Magyar
Himnusz nem megfelelő verziója hangzott el". Nagyon nem értem, ők miért nem
ütöttek meg ennél kritikusabb hangot? Én azt nem tartom a Magyar Himnusz
verziójának, amit ott játszottak el.)

Üdv:
Kéri Gerzson