[Tajfutas] Baleset Németországban WMOC után

Jozsef Bugar jozsefbugar at yahoo.co.uk
2012. Júl. 30., H, 12:41:47 CEST

Szevasztok!

A július 8-i balesettel (részletes leírása a mellékletben) kapcsolatban szeretnék néhány információt megosztani veletek.
Mindenek előtt köszönetünket szeretném kifejezni mindenkinek aki érdeklődött, segítséget ajánlott, aggódását fejezte ki. Nem is hiszitek mennyire jól esett, mennyire szükségünk volt rá.
Külön köszönetemet szeretném kifejezni a német junior válogatott vezetőinek, tagjainak, akik maguk ajánlották, hogy elhozzák fiamat Drezdába. Szó szerint az ajtóig hozták. Aki tudja, adja át köszönetemet.
Név szerint még két ember segítségét szeretném megköszönni: Sulyok Ábelét, aki vállalta, hogy kiutazik fiam mellé, hogy támaszt adjon neki, amíg én kénytelen voltam néhány napra hazajönni. (na ja, a munka, félévi zárás, adóbevallások, stb)
A másik Gáncs Kálmán, aki vállalta, hogy kijön velem Drezdába és visszahozza a fiúkat, hogy én kint tudjak maradni.
A többiek nevét hadd ne soroljam fel, félek kihagynék valakit. Nem voltam abban az állapotban, hogy mindenre oda tudjak figyelni.
És a legfontosabb, sérültjeink állapota:
- Magyar Janó (20/9148915) már otthon van. A fejsérülése, vérömleny fölszívódott, a medencéjét megoperálták, "megcsavarozták", kapott térdgépet, amit gyakorlatilag állandóan viselnie kell, még legalább 4 hétig. A katétert ma kicserélték benne, de azt is el kell tűrnie még 2 hétig.
- Jenei Margit (Gitta) (30/6125936) 10 napi intenzív, majd 8 napi normál osztályos kezelés után hazakerűlt a János kórház Traumatológiájára. Neki a gerincét (4. csigolya) és a bal alsó lábszárát műtötték, "csavarozták" több helyen. Megműtötték a bal arccsontját is. A műtétek jól sikerültek, reméljük nem lesz maradandó sérülése. Még néhány napi "macera" után átkerül a Rehabilitációs Intézetbe, ahol több heti újabb "macera" vár rá.
Mindkettőjüknek rengeteg türelemre van szükségük. Sérüléseik lassan gyógyulnak, rehabilitációjuk elhúzódik. Mindketten nyüzgő típúsuak, nagyon nehezen tűrik a "semmit tevést", ágyhoz kötöttséget. Ha ebben még tudnátok segíteni, azt nagyon megköszönném.

Bugár József
Keszthelyi Ildikó