[Tajfutas] WOC2012 long döntő

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Júl. 19., Cs, 11:33:47 CEST

Újabb két kép
  ----- Original Message -----
  From: Kelemen János
  To: Kelemen János ; tajfutas at lazarus.elte.hu
  Sent: Thursday, July 19, 2012 11:27 AM
  Subject: WOC2012 long döntő

  A mai cél képe mellékelve:

    ----- Original Message -----
    From: Kelemen János
    To: tajfutas at lazarus.elte.hu
    Sent: Thursday, July 19, 2012 10:46 AM
    Subject: Re: [Tajfutas] WOC2012 középtáv selejtező

    1981-ben is a Jurában volt a VB váltója
    Azóta sem tudták ezen a területen növelni a sportág ismertségét? Nehezen hiszem.
    Dübörög a svájci OL élet és a Scool-O program
    Üdv,
    HN
    Itt futott két napja Gyurkó Fanni, és Zsolti is csak nem ezn a pályán: élő TV közvetítés előfizetőknek 11:30 long futam
    http://3drerun.worldofo.com/index.php?st=kocbach&id=&id=-60217&videoname=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DCsPGdqV1ewk