[Tajfutas] Sprint döntő

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Júl. 15., V, 10:32:57 CEST

Annak idején a '83-as VB-ről készült egy nagyon hosszú videó, ha jól
emlékszem Burány Gyula(?)/Lómáj jóvoltából, talán négy órás is volt.
Arról tud valaki valamit? Digitalizálta-e valaki?
Érdekes (és meglehetősen teljes) dokumentuma lehet annak a VB-nek.

kovacsp

Ja, és én is gratulálok Zsoltnak a trónfosztáshoz, meg a többieknek is a
futásukhoz!
Meg Csontinak a hosszú trónbitorláshoz!