[Tajfutas] Sprint döntő

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2012. Júl. 14., Szo, 21:31:06 CEST

Még pontosabban egyéniben értendő a legjobb férfi VB helyezés, mert
váltóban volt dobogós hely is...
Még teljesen elevenen él bennem a kép, ahogyan Csonti befutott 83-ban.
Bizony már szakállas, 29 éves történet.
nem tudom, a super8-as hordozójú filmen rajta van-e az a befutás. Már
lassan eszközök sincsenek, amivel az a film levetíthető. Ha valaki át
tudná írni DVD-re (szóval digitalizáláshoz rendelkezik megfelelő
eszközökkel) akkor szívesen eljuttatom neki a filmet.

Is