[Tajfutas] "Vörösfenyő" a Mátrában

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Júl. 12., Cs, 20:48:47 CEST

Sziasztok!
A lenti linkekre kattintva olvasvattok néhány sort (ismétlődőket is) a mátrai vörösfenyő,  vagy talán inkább így, vörös fenyő foltokról.

Azt nem tudom sikerült -e időrendi sorrendbe raknom a linkeket, de úgy látom szomszédos megyénk napilapjának ÖRÖKZÖLD témája lett a megbetegett Mátra.

Tény, baromi csúnya látvány a Mátrában  az  élénken rikitó vörös fenyvesfoltok, de már nincs mit tenni..., elpusztultak a növények!

Térképeinken igy egyre több lesz majd a 403/ Bíborsraffozásos terület. (Tarvágásra gondoltam)

Popey

http://www.heol.hu/heves/kozelet/dobbenetes-fenyopusztulas-a-matraban-438145
http://www.heol.hu/heves/kozelet/sosem-latott-fapusztulas-a-matraban-447100
http://heol.hu/heves/gazdasag/menthetetlenek-a-matrai-fak-451734