[Tajfutas] Szparis suhancok

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2012. Júl. 11., Sze, 09:03:06 CEST

Kedves Sértett!
Neked biztos rosszul esett, ami Veled történt, nekem viszont a leveled.Ezen
a versenyen a Szpari nem is vett részt, csak akik családilag arra jártak.
Lehet, hogy egy gyerek a verseny hevében a kelleténél jobban akarta azt a
másodpercnyi előnyt, de vagy a gyereket célozd meg a minősítéseddel, vagy
írj általában a jelenségről, mert ezzel így, hogy "szparis suhancok" egy
egész közösséget sározol be. Annál is inkább tűnik igazságtalannak, mert
egy gyerekről beszéltél, akkor a sértő címet miért írod többesszámban?
Ahol  olyan tömegű gyerek versenyez,mint nálunk,a Szpariban,ott előfordul
egy-egy hevesebb vérmérsékletű is, akinek el kellene magyarázni,hogy az
eredményre törekvésben hol a határ,de ehhez tudni kéne a nevét. Nem
lehetünk ott minden gyerek minden pontfogásánál, és mivel az ilyenről a
gyerek nem fog beszámolni, honnan kéne tudni róla? Szóval szerintem
korrektebb lett volna, ha az érintettel tisztázod, vagy ha jónak látod, az
edzőjét is megkeresed, de nem egy egész jól működő gyerekközösség ellen
keltesz negatív hangulatot!
Egyébként magával a pontfogás illemtanával kapcsolatban azt indítványoznám,
hogy ha látjuk, hogy valaki nagy tempóban érkezik a pontra, akkor engedjük
előre! A tétkategóriákban minden elvesztegetett másodpercnek jelentősége
lehet, és az ő tempójuknál a pontnál való "tökölés" idegesíthető
lehet.Tehát azt javaslom,hogy mi , akik már nem olyan tempóban hagyjuk el a
pontot, mint Ők, és nem is csúszunk le mondjuk a válogatottságról , ha egy
másodpercig félreállunk, hagyjuk elmenni őket. Így tudja egy tájfutóverseny
azt a szép sajátosságát megtartani, hogy békésen megfér egy pályán minden
korosztály,és minden tudásszint.
Félre ne értsétek, természetesen, ha nem kapta meg az elsőbbséget, nem
lökheti félre a másikat.
Üdvözlettel:
Krasznai Orsolya