[Tajfutas] Szomorú hír

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Júl. 10., K, 14:25:19 CEST

"A jóharcot megharcoltam, a pályát végigfutottam, a hitet megtartottam."
*
Dr. Horváth Loránd* hétszeres magyar bajnok, a hazai tájékozódási
versenyzés IOF korszak előtti legnagyobb alakja, országos versenybíró, a
MAFC aranykorának meghatározó személyisége, akit már harmincéves kora
előtt az "Öreg" névvel tiszteltek, életének 79. évében eltávozott.
Hamvait a Városmajori Plébániatemplom urnatemetőjében helyezik el július
23-án. A gyászszertartás 15.30-kor kezdődik.
Nyugodjék békében!