[Tajfutas] Balaton Kupa

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2012. Júl. 8., V, 14:21:27 CEST

Sziasztok!

Nagyon dícséretes és örvendetes dolog, hogy a versenyek rendezői igyekeznek minél "zöldebbek" lenni, de túlzásokba nem kellene esni. A Balaton Kupán írták, hogy mindenki vigye a saját poharát, hogy ne keletkezzen sok szemét műanyag pohár. Ez így rendben is van, de a 2. nap, amikor a cél 840 m-re volt a versenyközponttól, akkor úgy döntöttem, hogy nem futok a nyakamba akasztott pohárral. A helyette alkalmazott megoldás, hogy néhány pohárból iszik az egész mezőny, a mosogatás meg csak egy néhány liter vízben történő átlötykölésből áll, nem igazán nyerte meg a tetszésemet. Ilyet 50 évvel ezelőtt a kocsmákban láttam utoljára, meg Leningrádban az utcai szörp automatáknál. (Ott sem ittam.) A 2. napi célnál indokolt lett volna a műanyag pohár, ugyanúgy, ahogy a rajtban is volt.
(Azért nem haltam szomjan, valahogy kibírtam a versenyközpontban váró hideg sörig.)

 Dr. Gombkötő Péter
ny. adjunktus
zaj- és rezgésmérési, csökkentési szakértő