[Tajfutas] Ripszám Virtual Orienteering tapasztalatok

Török Imre toreny at freemail.hu
2012. Jan. 31., K, 13:45:16 CET

Sziasztok! Az idei Ripszámon a dugóka mellé a telefont is kivittem a pályára, hogy komoly pályán is teszteljem a Virtual Orienteering rendszer képességeit. A teszt eredménye kifejezetten kedvező volt:- Az előzetes tapasztalatok alapján már tudtam, hogy kikapcsolt képernyőnél nem működik az alkalmazás GPS követése, így a pontfogás előtt 100-200 méterrel bekapcsoltam a telefon képernyőt, és a pontig minden esetben magára talált a helymeghatározás.- Minden pontnál a bólya 15 méteres körzetében igazolta a rendszer a pontfogást, gyakorlatilag időveszteség nélkül. Még a 3. pont esetében is, ahol eléggé nehéz volt belőni a Google légifotón az ellenőrzőpont helyét az erdő közepén a pálya bevitelekor.  Ezek alapján a hasonló, kevés pontból álló állandó pályák esetében (pl. dobogókői hegyifutó verseny, vagy leendő állandó edzőpályák) már jelenlegi kezdetleges állapotában is használható a rendszer a pontfogások igazolására. Természetesen még szükséges lesz egy hasonló erdei pályán nyári lombkorona alatt is elvégezni egy tesztet, hogy akkor is megbízhatóan működik-e a GPS-es pontfogás. Üdv:
TÖRÖK Imre
MAFC